نوشته شده توسط : admin

یکی از این جاذبه های طبیعی اطراف مشهد روستای بوژان آبشار بوژان است که از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی به شمار می آید و در 120 کیلومتری شهر مشهد و 13 کیلومتری شمال شرقی نیشابور قرار گرفته است . از شهر نیشابور جاده ای آسفالته جهت ورود به این روستا وجود دارد.چشم انداز دره سرسبز روستا و رودخانه جاری آن، همراه با منظره کشتزارها و باغ های گسترده، جلوه بسیار زیبا و تماشایی دارند که طبیعت گردان و گردشگران تور مشهد مهر 94 را به سوی خود جلب می کنند. حواشی رودخانه پرآب و دائمی بوژان، به ویژه در بهار و تابستان، مکان مناسبی برای گذران اوقات فراغت گردشگران تور مشهد  است. آبشار بسیار زیبایی از ارتفاعات پیرامون روستا سرازیر می شود. طبیعت سرسبز اطراف آبشار با گل ها و درختچه های فراوان، زیبایی خاصی یافته است. در مسیر رودخانه بوژان، آبشارهای کوچک و بزرگ دیگری نیز وجود دارند که بر طراوت پیرامون آن می افزایند. در انتهای این روستا دره ای بزرگ لابلای صخره های بلند نفوذ نموده است که در امتداد این دره، رودخانه بوژان و آبشار زیبا و سفیدرنگ آن نمایان می شود. برای رسیدن به آبشار بوژان حدود دو ساعت پیاده روی از محل روستا لازم است. رودخانه بوژان به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر از کوه های گودزرد، بوژان و سیاه خانی سرچشمه می گیرد.در تور لحظه آخری مشهد دیدار از این آبشار را از دست ندهید.

آبشار بوژان در مشهد

آبشار بوژان در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشار بوژان در مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مجموعه بازار فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر برای خرید مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران تور مشهد 94 گرامی را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

برج آلتون مشهد در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید. برج تجاری آلتون مشهد چند منظوره مدرن کاربری های تجاری اداری و پارکینگ دارد و با ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران است. این برج همچنین حایز عناوین دیگری مانند برترین برج تجاری چند منظوره کشور در سال ۹۰ و نیز برترین سازه بتنی کشور در سال ۸۸ شده است. خرید از این مرکز را در تور لحظه آخری مشهد از دست ندهید.چهار طبقه از این برج به واحدهای تجاری سه طبقه واحدهای اداری ( طبقات ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ ) و بقیه طبقات به پارکینگ اختصاص دارد. یک باند فرود هلیکوپتر جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری و امداد رسانی برای مسافران تور مشهد بر روی برج تعبیه شده است.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری میتوان به وجود چشم انداز 360 درجه همه طبقات پارکینگ و اداری بر فراز شهر , وجود 6 آسانسور نفر بر مخصوص خروج از پارکینگ یا رسیدن به فضاهای تجاری و اداری , وجود ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون , وجود شعبه سه رستوران معروف “پسران کریم” در طبقه ۴ تجاری برج و ... اشاره کرد.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع های تجاری در مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل مینو مشهد که به تازگی تاسیس شده با مزیت قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر و دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر و بازار رضا و فرودگاه افتتاح گردیده است. هتل مینو دارای 96 اتاق, شامل 6 سوئیت رویال دو اتاق خوابه ,  12 سوئیت یک اتاق خوابه و 24 اتاق کانکت سه نفره و 54 اتاق دو نفره و سه نفره با تجهیزات کامل دارای سرویس بهداشتی , فرنگی , ایرانی , صندوق امانات اختصاصی در اتاق, ویدئو مرکزی , اینترنت و سیستم قفل کامپیوتری و پاور سوئیچ و امکان استفاده از سیستم وایرلس لابی هتل در دسترس مسافرین تور مشهد 94 می باشد.هتل مینو مشهد با داشتن رستورانی با تنوع غذایی منوی انتخابی به صورت ناهار به صورت چلو کوبیده  , چلو جوجه , چلو ماهی , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت روز و در روزهای جمعه چلو خورشت فسنجان و استانبولی و شام به صورت خوراک کوبیده , شنیسل مرغ , رولت گوشت , خوراک جوجه , خوراک ماهی , مرغ سوخاری مورد استقبال مسافران تور مشهد می باشد. در رستوران صبحانه سوپ , سالاد و نوشیدنی به صورت بوفه آزاد می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مینو مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل الماس مشهد واقع در خیابان امام رضا مشهد ساختمانی 9 طبقه دارای 108 اتاق رویال و 40 آپارتمان نرمال می باشد که در طبقه 8 هتل رستوران و صبحانه خوری با نمایی مشرف به حرم مطهر و در طبقه 9 سالن کنفرانس با دید حرم و دارای کافه سنتی مشرف به حرم و تشریفات اختصاصی دفتر گروه قرار گرفته است. این هتل دارای اتاقهای دوتخته و سه رویال و سوئیت و آپارتمانهای معمولی یک خوابه و دوخوابه و کانکت و دارای سوناو جکوزی و اتاق بازی کودکان و سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان با ايجاد فضاهای مناسب می باشد که تنوع بسيار خوبی در ارائه خدمات در تور مشهد پيش بينی شده است.هتل الماس با اتاقها و سوئیت های مجهز به کلیه امکانات رفاهی مانند اتاق بازي كودك، سالن آرايش بانوان، پزشك مقيم، صرافي، كتابخانه، فست فود، رستوران هاي رويال، استخر و مجموعه آبي، اسپا و ماساژ براي آقايان و بانوان آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی تور مشهد پاییز 94 است . مهمترین ویژگی هتل الماس نزدیکی آن به حرم و بازار رضا (ع) می باشد . به طوری که میهمانان تور مشهد مهر 94 گرامی قادرند بدون نیاز به استفاده از وسیله نقلیه ضمن زیارت بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی از بزرگترین و مهمترین مرکز خرید مشهد به سهولت بهره مند شوند .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل الماس مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل 4 ستاره دلمون واقع در مرکز شهر و در مجاورت مرکز خرید Al Ghura , اقامت راحتی را با هزینه مناسب به میهانان خود ارائه میدهد.این هتل با تفریحگاهها و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل نسبت به متروی Al Riqa، برج ساعت دبی و آبنمای دبی موجب شده تا هتل چه برای گردشگرانی که به گشت و گذار میپردازند و چه مسافران کاری تور دبی 94 که کار و کنفرانس پیش رو دارند به پایگاهي عالی تبدیل شود. ایاب وذهاب روزانه و رایگان به ساحل، مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی به هنگام برپایی نمایشگاه های عمده در اختیار علاقه مندان تور لحظه آخری دبی قرارداده شده است. هتل، ترانسفر رایگان به فرودگاه بین المللی دبی را نیز تدارک دیده است ( با اعلان قبلي48 ساعته). اتاق های هتل، راحت بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تمامی امکانات رفاهی مدرن میباشند. هتل دارای یک رستوران اصلی، عربی، فیلیپینی و ایرانی میباشد که انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. به منظور رفاه حال مسافرین تور دبی ویلچرسوار جلوی ورودی هتل، اتاق ها، رستوران ها و سایر اماکن عمومی سطح شیب داری ساخته شده است. در صورت درخواست مسافرین ناتوان و ویلچرسوار، اتاقهای ویژه در اختیار مسافرین تور لحظه آخری دبی قرار خواهد گرفت.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دلمون دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

رستورانهای معروف در دبی

در رستوران شناور الکساندرا شهر دبی که یکی از جالب ترین رستورانهای دبی می باشد , بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناورحرکت می کند.همچنین این رستوران به عنوان یک رستوران شناور و زیبا قابل توجه گردشگران تور دبی قرار گرفته است.الکساندرا یک از بهترین رستوران های دبی برای برگزاری مراسم خصوصی شماست که دارای دو عرشه به صورت هوای باز و هوای بسته می باشد.

 

 

رستوران انار یکی از معروفترین و با کیفیت ترین رستوران های ایرانی واقع در بازارچه مدینت الجمیره دبی است . کیفیت غذاها، محل بسیار آرام و دیدنی , طراحی سنتی و زیبا و همینطور چشم اندازی زیبا از برج العرب و برج های بادی موجب شده اند که مشتری های این رستوران در تور دبی پاییز 94 بسیار فراوان باشند.غذاهای متنوع ایرانی , عربی و خاورمیانه این رستوران با این که قیمت نسبتا بالایی دارند اما دارای طعم لذیذ و دلچسبی است. 

 

رستوران تیترو دبی واقع در هتل برج های روتانا نماد یک رستوران درجه 1 می باشد که سر آشپزهایی که در شغل خود حرفه ای هستند در محیطی باز با لازانیا، سوشی ، رشته های طعم دار ، پیتزا ، کباب و ... در  فر های ذغالی و تنور های سفالی و کباب پزهای چرخان غذای لذیذ و بی نظیری برای میهمانان تور دبی خود فراهم کرده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف در دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل فونیکس دبی یکی از هتل های ارزان دبی اما با کیفیت بشمار میرود که افراد زیادی این هتل را برای اقامت تور دبی بر می گزینند. هتل فونیکس دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر واقع شده و فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از بازار الغریر که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است.با اقامت در هتل فونیکس تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. میهمانان تور دبی مهر 94 می توانند از امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ , مرکز سلامت و آبگرم استفاده کنند. یک آرایشگاه در هتل فونیکس وجود دارد که شما می توانید از خدمات زیبایی آن بهره ببرید.این هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای متنوع با کیفیت عالی را به شما ارایه می دهد. کارکنان مهربان و با دقت هتل با آشنایی با سه زبان انگلیسی ، روسی و عربی ، آماده خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز تور دبی می باشند.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فونیکس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل سه ستاره ساحلی تاپ رز کیش با ظرفیت سی و هفت ویلای ساحلی در زمینی بالغ بر 13 هکتار وسعت ساخته شده است. از مراکز خرید کیش که  نزدیک به هتل تاپ رز هستند میتوان به بازارهای پردیس یک و پردیس دو برای رفاه مسافرین تور کیش اشاره کرد.از امتیازات ویژه هتل تاپ رز برای انتخاب یک توریست میتوان به دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و بازارهای مرکزی کیش و همچنین شبهای زیبای کافی شاپ تاپ زر در ساحل تفریحی کیش، اشاره کرد.این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.اقامت در این هتل در تور کیش مهر 94 را فراموش نکنید.

امکانات هتل تاپ رز کیش برای مسافرین تور کیش :

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیشهتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پیست باگی کیش یکی از تفریحات جالب و مهیج در جزیره زیبای کیش می باشد که برای مسافران تور کیش بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. طول جاده در پیست باگی ۴۰۰ متر میباشد و باگی سواران میتوانند بازدید از چند مسیر گردشگری پیست باگی کیش را البته با همراهی راهنمایان حرفه ای در تور کیش مهر 94 تجربه کنند.پيست خاكي باگي با ماشين هاي دو نفره پیست باگی کیش، ميزبان باگي سواران در جزيره كيش است. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنمایان حرفه اي و با موتور چهار چرخATVدر جلو در تور کیش باگي سواران را در مسيرهاي چند جاذبه گردشگري مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني هدايت مي كنند .جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره تلفن 9312737 0764 تماس حاصل فرماييد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پیست باگی در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی سیمرغ در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل آسپالاس استانبول

 هتل آسپالاس استانبول در شمار هتل های سه ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی قسمت قدیمی شهر استانبول واقع شده است. این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری مهم استانبول قرار دارد از این رو گردشگران تور استانبول 94 می توانند به آسانی به بازار بزرگ، کاخ توپ کاپی، میدان سلطان احمد و بازار مصری دسترسی داشته باشند. این هتل شامل 28 اتاق بسیار تمیز است که تمامی اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر استانبول را دارا می باشند. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سشوار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، تلفن مستقیم، روم سرویس 24 ساعته، دکوراسیون ترکیه ای مدرن، اینترنت وای فای، حمام خصوصی، تهویه، سیستم گرمایشی و ... می باشند. صبحانه هتل آسپالاس استانبول هر روز صبح از ساعت 7 تا 10برای میهمانان تور لحظه آخری استانبول سرو می شود.

از امکانات هتل آسپالاس استانبول می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافه، مغازه، آسانسور، روزنامه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های ضد صدا، فکس، سرویس نگهداری اطفال، خشکشویی، اتوکشی، واکس کفش، صبحانه در اتاق، غذاهای رژیمی مخصوص، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، کرایه دوچرخه، اتاق های پاک و بدون سیگار، ایوان مخصوص حمام آفتاب و  ... اشاره نمود.

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپالاس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل کارتون استانبول

هتل 4 ستاره کارتون استانبول در میدان معروف، پر رفت و آمد و جذاب تقسیم واقع گردیده است و نزدیک به ناحیه سنتی بیلو می باشد که به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی مانند: برگزاری اپرا، کنسرتها، تئاتر و نمایشگاهها به شهرت فراوان رسیده است. این هتل تور استانبول امکانات رفاهی متنوع و رفاهی شیک را به همراه دکوراسیونی از شخصیتهای کارتونی معروف برای میهمانان تور استانبول پاییز 94 طراحی کرده است . این شخصیت های کارتونی سراسر قسمت های عمومی هتل را تزئین کرده اند .در طبقه آخر رستوران شیشه ای The Moon ، با دیوارهای شیشه ای، سقف شیشه ای و حتی یک آسانسور شیشه با چشم اندازیی زیبا قرار گرفته که با  تراس پذیرایی خود، آماده ارائه خدمات و پذیرایی از شما میهمانان گرامی در تور استانبول 94  میباشد.

در این هتل صرافی هم وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در اتاق های هتل کارتون استانبول همان گونه که از اسمش پیداست دیوارهای اتاق ها با تصاویر و تابلو های انیمیششن های بی نظیر تزئین شده اند اتاق ها راحت و مدرن هستند و امکانات خوبی مانند : تلویزیون های Wi-Fi ,کانال های ماهواره ای رایگان, تهویه مطبوع , حمام مدرن با دوش ,تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، سیستم اطفاء حریق، گاوصندوق دیجیتال و سیستم پخش موسیقی را برای پذیرایی از مهمانان هتل در تور استانبول اماده کرده اند همچنین یک مرکز جکوزی برای آرامش و تمدد اعصاب نیز برای گردشگران تور استانبول مهر 94 فراهم گردیده است.

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کارتون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سواحل معروف در تایلند

ساحل پاتونگ ( Patong) به ساحل ديوانه كننده و گلچين شده معروف می باشد که در طول روز در ساحل ،جت اسكي ، پاراگلايدر و بازيهاي آبي برای بازدیدکنندگان تور تایلند پاییز 94 مهیا است . در طول شب هم مغازه های زیبا و انواع و اقسام رستورانها با تنوع انتخاب براي هر سليقه ای فراهم است. این ساحل جزو بهترین دیدنی های پوکت در تور تایلند 94 محسوب می شود.این ساحل که در پانزده کیلومتری غرب شهر پوکت واقع شده، جزء پیشرفته‌ترین ساحل جزیره است. مهمترین خیابان این ساحل به نام تاویوُنگ (Thaweewong) که با تابلوی به پاتونگ خوش آمدید (Welcome To Patong)، مشخص شده، بسیار دیدنی و قابل مقایسه با خیابان واکینگ استریت پاتایاست.

 

 

 

معروفترين و بهترين ساحل نزديک بانکوک ساحل ها هین مي باشد که به عنوان يکي از تفرجگاههاي معروف و به عنوان محلي براي تفريحات و تعطيلات اخر هفته مردم و همچنين به عنوان محلي براي بازنشستگان مي باشد که داراي ويلاها و اماکن تفريحي متعددي مي باشد.اين ساحل معروف روز به روز در حال گسترش و توسعه بوده و انواع هتلها اماکن تفريحي رستوران و اماکن ديگر تفريحي با استانداردهاي روز دنيا در حال ساخت و گسترش مي باشد. اين محل علاوه بر اهالي بومي براي گردشگران خارجي تور تایلند پاییز 94 نيز محل بسيار شناخته شده اي مي باشد و به عنوان یکی از تفریحگاه های بانکوک تایلند طرفداران زیادی دارد.بازدید از این ساحل را در تور تایلند از دست ندهید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: سواحل معروف در تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره دارای اتاق های یک تخته ، دو تخته ، سه تخته و دولوکس میباشد .  امکانات رفاهی هتل سنترا گرند سامویی تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای علاقه مندان در تور تایلند به ورزش نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم آورده است.  دیگر امکانات اتاق های هتل سنترا گرند ساموییتایلند 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه Dvd Player و رادیو میباشد.اقامت در این هتل در تور تایلند مهر 94 سرشار از آرامش می باشد.

 

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

 

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنترا گرند سامویی تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتلهای معروف کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش هتل پنج ستاره می باشد که در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش با چشم انداز دیدنی دریا و به مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد و انتخاب مناسبی برای اقامت در جزیره کیش می باشد. هتل پارمیس کیش در میدان پردیس و روبه روی بازار پردیس قرار دارد و بهترین خدمات را برای مسافران و میهمانان خود فراهم میکند. این امکانات شامل : جکوزی , استخر , سالن ماساژ , سالن بیلیارد  کافی نت  و رستورانها و کافی شاپ های مختلف که با انواع غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد . همچنین ترانسفر فرودگاهی نیز به صورت رایگان انجام می شود. رستوران هتل پارمیس کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی , رستوران سنتی و خانه اسپاگتی با تنوع غذاهای ایتالیایی آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان تور کیش مهر 94 عزیز می باشد.

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش

 

hotel gerand kish

هتل گراند کیش در نزديكي بازار ونوس كيش ساخته و تاسیس شد. هتل گراند کیش شش طبقه داراي 60 اتاق می باشد و همزمان پذیرای 200 مسافر می باشد. براي ساختن هتل گراند کیش كه چهار سال طول کشیده است، تقریبا پنجاه میلیارد هزینه شده است. فاز 2 اين هتل كه به زودي شروع مي‌شود، داراي امكانات بسیار و جانبي مدرنی در میان هتلهای کیش می باشد. جزيره زیبای کیش با نود و سه كيلومتر مربع مساحت، در سال بيش از يك ميليون نفر گردشگر داخلي تور کیش پاییز 94 و خارجي را پذیرا می باشد.

هتل گراند کیش

 

هتل گراند کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غار مغان مشهد

 

 

در تور مشهد 94 از دیدن این غار لذت خواهید برد.دهانه غار در ۷۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است.این غار متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت آن از البرز و دماوند بیشتر می باشد.ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد و زمان لازم برای پیمایش غار مغان 2 تا 2/5 ساعت طول می کشد، غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شدن زیاد است.این غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهد کشف شده است.

 

غار مغان مشهد

غار مغان مشهد

غار مغان مشهد

غار مغان مشهد

 

در تور مشهد 94 از این غار دیدن کنید. غار مغان دارای دو دهانه می باشد که یکی رو به شمال به ابعاد 6 متر در 2 متر و دیگری رو به شرق به ابعاد 12.5 در  3 متر می باشد تا حدود 50 متر فضای داخل غار روشن است عرض ورودی در ابتدا 19 متر و ارتفاع آن در شروع 4 و تا 12 متر ادامه دارد در بعضی از نواحی از سقف غار آب می چکد در فاصله 110 متری به استلاکمیت دو قلو می رسیم در فاصله 120 متری از ابتدای غار با تنگه ای به عرض 4 متر مواجه می شویم، رو به سمت غرب به ابتدای تالار دوم می رسیم . بعد از یک سر بالایی به دو حفره غربی و جنوب غربی به طول 19 متر می رسیم که هر دو به تالار سوم منتهی می شود که البته مسیر غربی بهتر و ساده تر است. در مقابلمان یک صخره 5متری و یک راه گربه رو در سمت راست دیده می شود. برای عبور از این قسمت نیاز به طناب و حمایت همراهان است . بعد از عبور از این قسمت به تالار چهارم می رسیم . پس از طی حدود 23 متر به دو راهی شرقی و غربی می رسیم که طول هر کدام 17 متر است که پس از عبور از آن به یک تالار زیبا خواهیم رسید . که داخل آن یک برکه به عمق 20 تا 40 سانتی مترو ابعاد 5×4 متر می باشد که آب آن قابل شرب نیست. بازدید از این غار زیبا برای گردشگرانتور مشهد هیجان انگیز خواهد بود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غار مغان مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

خانه ملک مشهد

 

در تور مشهد 94 از این خانه زیبا دیدن کنید. خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است.

در تور مشهد 94 از بازدید این خانه زیبا لذت خواهید برد . خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خانه ملک مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

 

در تور مشهد 94 از بازدید این مدرسه لذت خواهید برد.مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد.در تور مشهد تعطیلات تابستان 94بازدید از این مدرسه را از دست ندهید. از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

درسه پریزاد مشهد

 

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.در تور مشهد 94 از مدرسه دیدن کنید

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد توصیه می شود.

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه پریزاد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

 

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 از این پارک زیبا دیدن کنید.پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرزا کوچک خان مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل کایا استانبول

 

 هتل سه ستاره کایا در منطقه فاتح، محله فندق زاده استانبول قرار دارد که معمولا هتل های با سطح قیمت مناسب در این محله می باشد. این هتل 156 اتاق دارد که اتاق ها همه کف فرش هستند و دارای امکانات تلویزیونف مینی بار، حمام و وای فای رایگان هستند. هتل تا ایستگاه تراموا 150 متر فاصله دارد و مسافران می توانند با آن در شهر به رفت و آمد بپردازند. فاصله هتل تا بازار بزرگ 2/5 کیلومتر است و از نظر دسترسی به جاذبه های توریستی نیز فاصله هتل تا ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ تاپکاپی 3/5 کیلومتر است . منطقه فاتح برای کسانی که به جاذبه های تاریخی علاقه مند هستند انتخاب مناسبی می باشد. 

 

در تور استانبول 94 از اقامت در این هتل  لذت خواهید برد

آدرس: Millet Caddesi, No:86 Fındıkzade, Fatih, 34080 Istanbul, Turkey

امکانات هتل کایا استانبول

رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، اتاق جلسه، فکس، کپی، آسانسور، اتاق خانوادگی، فروشگاه، سیستم تهویه.

 

هتل کایا استانبول

هتل کایا استانبول

هتل کایا استانبول

 اتاق هتل کایا استانبول

هتل کایا استانبول

رستوران هتل کایا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کایا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل پرا تولیپ استانبول

 هتل چهار ستاره پرا تولیپ در چند متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل 81 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، وای فای رایگان هستند.  هتل در کنار مترو قرار دارد که امکان دسترسی راحت به مناطق مختلف شهر و منطقه تاریخی سلطان احمد را برای مسافران  فراهم می کند. این هتل چند رستوران دارد که در آن های انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و در یکی از آن ها نیز در آخر هفته ها پیانوی زنده نواخته می گردد.

 

در تور استانبول 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 آدرس: Mesrutiyet Cad. No.103 Tepebaşı Beyoglu, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

امکانات هتل پرا تولیپ استانبول

 سونا، باشگاه، اسپا، پاساژ، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، کتابخانه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس کپی، اتاق وی آی پی، روزنامه، آسانسور.

 

 

 

هتل پرا تولیپ استانبول

 

اتاق هتل پرا تولیپ استانبول

 

رستوران هتل پرا تولیپ استانبول

 

رستوران هتل پرا تولیپ استانبول

 

صبحانه هتل پرا تولیپ استانبول

 

استخر هتل پرا تولیپ استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پرا تولیپ استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. هتل ستاره کیش هتلی دو ستاره است که به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه است و اتاق های بسیار راحتی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد.در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

امکانات هتل ستاره کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

 

هتل ستاره کیش

اتاق هتل ستاره کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران  می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند . این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

 

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان آن با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

 

هتل ایران کیش

 

هتل ایران کیش

 

هتل ایران کیش

 

رستوران هتل ایران کیش

 

باشگاه هتل ایران کیش

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره ایران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مسجد کبود ارمنستان

مسجد کبود ارمنستان در قرن 18 هجری توسط حسین قلی خان در مرکز شهر ایروان ساخته شد.در زمان ساخت این مسجد، ارمنستان جزئی از خاک ایران بود و در سال های اخیر نیز توسط معماران ایرانی مورد بازسازی قرار گرفته است.در گذشته در ارمنستان 8 مسجد وجود داشت که امروزه فقط مسجد کبود به جای مانده است.این مسجد دارای یک کتابخانه است که حدود 8 هزار و پانصد کتاب تاریخی و جغرافیایی و عمومی در این کتابخانه قرار دارد.در این مسجد کلاس های درس برگزار می شود که در کلاسهای مختلف این مسجد بیش از 2 هزار دانشجو در زمینه زبان فارسی و انگلیسی آموزش می بینند و همچنین کسانی که علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ایران هستند در این مسجد به یادگیری و مطالعه می پردازند.بازدید از این مسجد زیبا برای مسافران تور ارمنستان لذت بخش خواهد بود.

در

تور ارمنستان 94  از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: مسجد کبود ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

معبد گارنی ارمنستان

 

 

تاریخ ساخت معبد گارنی به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 km جنوب شرقی ایروان واقع شده است و در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی طبیعی و ویژه ای که در ارمنستان دارد  شکارگاه اختصاصی و ییلاق پادشاهان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از عمارت حمام اختصاصی وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم است

 

تور ارمنستان 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد


 درمحدوده بنا شاهد یک حمام اختصاصی هستیم که مربوط به دختر خسرو پرویزکه خواهر تیرداد سوم می باشد که از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد می باشد . بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده است و ماهی های دریا نقاشی شده است. در این بخش نقش ها فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: معبد گارنی ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل لی بلو کوش آداسی

 

 هتل 5 ستاره لی بلو در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل 263 اتاق زیبا دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون هستند و به گونه ای طراحی شده اند که چشم انداز زیبایی از دریا دارند. مسافران  می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

 

در

تور کوش آداسی 94 ازاقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه، آسانسور.

 

 

 

هتل لی بلو کوش آداسی

 

اتاق هتل لی بلو کوش آداسی

 

رستوران هتل لی بلو کوش آداسی

 

رستوران هتل لی بلو کوش آداسی

 

رستوران هتل لی بلو کوش آداسی

 

استخر هتل لی بلو کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لی بلو کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل سنتیدو مارینا سوییتس کوش آداسی

 

هتل 4 ستاره سنتیدو مارینا سوییتس کوش آداسی (Sentido Marina Suites) در بلوار آتاترک در 200 متری ساحل قرار دارد. این هتل که به تازگی نوسازی شده مخصوص افراد بالای 16 سال می باشد و در سواحل زیبای دریای اژه، در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. هتل سنتیدو مارینا سوییتس 86 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، سیستم تهویه و ... هستند. از نظر دسترسی به جاذبه های توریستی فاصله هتل تا شهر تاریخی افسوس 20 کیلومتر و تا خانه مریم مقدس 25 کیلومتر است. هتل چند رستوران دارد که در آن ها غذاهای خوشمزه و متنوع سرو می شود. فاصله هتل تافرودگاه ازمیر 1 ساعت رانندگی است.

 

تور کوش آداسی 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 آدرس: Ataturk Bulvari No 96/1 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سنتیدو مارینا سوییتس کوش آداسی

استخر سر باز، بار، رستوران، باشگاه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، سیستم تهویه، وای فای رایگان در اماکن عمومی.

 

 

هتل سنتیدو مارینا سوییتس کوش آداسی

 

 هتل سنتیدو مارینا سوییتس کوش آداسی

 

اتاق هتل سنتیدو مارینا سوییتس کوش آداسی

 

رستوران هتل سنتیدو مارینا سوییتس کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنتیدو مارینا سوییتس کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل آریس پلازا دبی

 

 هتل 5 ستاره آریس پلازا در قلب البرشا واقع شده و از این هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به امارات مال رسید. این هتل 337 اتاق دارد که اتاق ها امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام و سشوار دارند. در رستوران "دیدون" انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و عربی سرو می شود که مسافران تور دبی 94 می توانند از طعم غذاهای دلچسب آنجا لذت ببرند. فاصله این هتل تا پارک آبی وادی 10 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 14/5 کیلومتر است.

آدرس: Barsha 1 - Behind Mall of the Emirates, Al Barsha, PO box 390531 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آریس پلازا دبی

استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، اسنک بار، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فروشگاه، اتاق وی آی پی، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

هتل آریس پلازا دبی

 

اتاق هتل آریس پلازا دبی

 

رستوران هتل آریس پلازا دبی

 

استخر هتل آریس پلازا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آریس پلازا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل دی اچ دبی

 هتل 5 ستاره دی اچ در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... هستند. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها سرو می شود. هتل در اچ تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر فاصله دارد.

مسافران تور دبی 94 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

 آدرس: One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

هتل دی اچ دبی

 

اتاق هتل دی اچ دبی

 

رستوران هتل دی اچ دبی

 

استخر هتل دی اچ دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی اچ دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()